Dyrektor Handlowy:
Ilona Turlakiewicz
797 005 496
ilona.turlakiewicz@toya.com.pl
Doradcy ds. reklamy:
Sylwia Czuba
797 005 174
s.czuba@toya.com.pl
Telewizja TOYA Sp. z o.o.
90-554 Łódź,
ul. Łąkowa 29 B
fax: 42 631 80 13
Pomagamy w planowaniu i realizacji kampanii reklamowych. Oferujemy standardową reklamę spotową, sponsoring programów oraz, na życzenie, specjalne formy prezentacji produktów. Nadajemy w rozdzielczości full HD, co umożliwia reklamę w najwyższej dostępnej w Polsce jakości obrazu.
Od dwudziestu lat zajmujemy się profesjonalną produkcją reportaży, programów sponsorowanych, realizacji z wydarzeń sportowych, regionalnych i kulturalnych.
Wyspecjalizowane zaplecze fachowców z dziedziny produkcji zarówno telewizyjnej jak i filmowej umożliwia nam również produkcję reklam i spotów dostosowanych do potrzeb klienta. Szeroki wachlarz usług, który możemy Państwu zaproponować dotyczy produkcji zarówno na potrzeby naszej stacji, jak i stacji telewizyjnych w Polsce i za granicą oraz produkcji dostosowanych do promocji internetowych. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą i z produkcjami Telewizji TOYA.
Programy sponsorowane to cykl audycji telewizyjnych stworzonych przy udziale ekspertów Sponsora programu. Adresowane są do firm, które chciałyby wypromować swoje usługi, produkty przy pomocy cyklu audycji telewizyjnych o charakterze poradnika w danym temacie.
Reportaż sponsorowany to materiał przedstawiający firmę, usługę, produkt lub wydarzenie dotyczące firmy Sponsora. Reportaże sponsorowane są ofertą skierowaną do firm, które chciałyby wypromować swoje usługi, produkty przy pomocy materiału reportażowego z elementami lokowania produktu. Reportaż sponsorowany jest jedną z bardziej wyspecjalizowanych i nowoczesnych form promocji.
Proponujemy zarówno realizacje na żywo nagrywane jak i realizacje nagrywane i emitowane w późniejszym terminie. W tej formie promocji nie ma określonego scenariusza, przedstawiamy wydarzenie kulturalne, rozrywkowe lub sportowe z wykorzystaniem studia w plenerze lub studia wirtualnego. Proponujemy również scenografię studia plenerowego lub projekt studia wirtualnego indywidualny dla klienta. Przy realizacjach klienci mogą proponować tytuł programu i wizję grafiki (oprawę graficzną oraz grafikę ekranową.).
Dysponujemy najnowocześniejszym sprzętem telewizyjnym umożliwiającym realizację i emisję materiału z każdego miejsca bez użycia wozu transmisyjnego. Relacja z wydarzenia w postaci kilku wejść na żywo to niestandardowa forma promocji.
Polega na nawiązywaniu do produktu w środku przekazu w taki sposób żeby przemawiał on do podświadomości bez przekazywania oczywistej i otwartej reklamy. Możliwość lokowania produktu dotyczy programów z naszej ramówki, w których pojawia się produkt klienta.
Film promocyjny może być bardzo skuteczną formą promocji. Wystarczy oryginalny pomysł i dobre wykonanie. Zwracamy szczególną uwagę na proces przygotowania do produkcji: poznanie oczekiwań klienta, określenie grupy docelowej i stworzenie odpowiedniej, przemyślanej koncepcji. Zajmujemy się produkcją filmów: promocyjnych, wizerunkowych, rekrutacyjnych dla HR, szkoleniowych i instruktażowych oraz filmów z eventów i konferencji.
Spot reklamowy jest jednym z najlepszych sposobów promocji ze względu na ogromny zasięg, możliwość pokazania i przekazania wielu informacji w krótkim czasie i zawarcia bezpośredniego komunikatu. Stosując się do sprawdzonych procedur tworzymy spoty, które dają efekty i potrafią wyróżnić się w bloku reklamowym.
Proponujemy Państwu wynajem profesjonalnego studia telewizyjnego do zewnętrznych produkcji. Dysponujemy sprzętem nagrywającym obraz w jakości full HD, studiem green screen. W razie potrzeby proponujemy wynajęcie obsługi technicznej studia.
Oferujemy możliwość sponsorowania prognozy pogody, programów sportowych, kulturalnych i rozrywkowych. Billboard sponsorski emitowany jest przed i po danym programie telewizyjnym. Bezpośrednie sąsiedztwo z audycją i krótki czas emisji bloku sponsorskiego owocują większym zaangażowaniem widza.
Reklama na stronie internetowej TV TOYA to ciekawa forma uzupełnienia i rozszerzenia kampanii telewizyjnej. Reklama internetowa jest dynamiczna i interaktywna. Internauta może od razu zareagować na ofertę i nawiązać kontakt z firmą.
Jej główne zalety to:
budowanie świadomości istnienia produktu, usługi lub strony internetowej
u potencjalnych odbiorców, globalny zasięg i relatywnie niski koszt kampanii.
Patronat przyznawany jest imprezom i wydarzeniom o charakterze regionalnym lub ponadregionalnym, które nie stoją w sprzeczności z misją Telewizji TOYA i służą przede wszystkim promocji Łodzi i regionu. Wniosek o objęcie patronatem medialnym Telewizji TOYA należy złożyć w terminie minimum 14 dni przed imprezą. Przyznanie patronatu nie jest równoznaczne z otrzymaniem bezpłatnych kampanii reklamowych na antenie TV TOYA. Wypełniony wniosek można przesłać mailem: redakcja@toya.com.pl
Dobrym pomysłem na przekazanie konkretnych informacji o firmie, produkcie jest wywiad sponsorowany. Swoją formą przypomina zwykły wywiad telewizyjny, ale promuje w określony, mniej lub bardziej subtelny sposób, dany produkt lub biznes.
Telewizja TOYA jest laureatką wielu nagród za reportaże i cykle programów. Najważniejsze z nich: